ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 1. Ο ΜΙΚΡΟΣ ΨΑΡΑΣ

2. Ο ΓΕΡΟ ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ

3. Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΙ Η ΘΑΛΑΣΣΑ

4. Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΙ Η ΑΔΕΡΦΗ ΤΟΥ ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΑΔΡΟΥ

5. ΤΟ ΧΡΥΣΟ ΡΟΛΟΪ

6. ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΠΕΤΡΑΥΛΑΚΟ

7. Η ΤΡΑΤΑ

8. ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΝΙΚΟΛΗΔΕΣ

9. Ο ΠΑΓΑΠΟΝΤΗΣ

10. Ο ΚΥΚΛΩΝΑΣ

11. Ο ΠΑΛΙΟΣ ΑΜΦΟΡΕΑΣ

12. Ο ΔΡΑΚΟΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ

13. Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ

14. Ο ΓΥΡΙΣΜΟΣ 

15. Ο ΓΕΡΟ ΝΑΥΤΙΚΟΣ, Ο ΕΠΙΛΟΓΟΣ

ΟΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ
Τον Βασίλη προσωπικά τον γνώρισα στη μεγάλη μου ηλικία, αλλά γι αυτόν άκουα ιστορίες όταν ήμουν πολύ μικρόν παιδί. Άκουα από τους μεγαλύτερους μου να ιστορούν κάποιες περιπέτειες του, και ένας θαυμασμός θέριεψε μέσα μου. Έτσι ύστερα από πενήντα χρόνια όταν εδέησε ο Θεός να γίνω συγγραφέας, αποφάσισα να γράψω γι αυτόν, σμίγοντας κάποιες αλήθειες με τη φαντασία μου, που είχε ως αποτέλεσμα το βιβλίο αυτό.

Πρόκειται για ένα βιβλίο που εξιστορεί τις περιπέτειες ενός ανθρώπου που από ενωρίς μπήκε στη βιοπάλη, και από ορφανό παντέρμο παιδί κατάφερε μέσα από κακουχίες και σκληρή εργασία, αλλά προπάντων από μια έμφυτη τόλμη και θάρρος που τον διακατείχε, τόλμησε να ξανοιχτεί σε θάλασσας και ωκεανούς και παλεύοντας με τα στοιχεία της θάλασσας, κατάφερε από πάμπτωχο παιδί του χωριού, να γίνει ένας σεβαστός πλούσιος προεστός.